Novi Sad
22.07.2011.
13:51 > 09:37
Gradsko saobraćajno preduzeće dobilo je tri ponude u postupku javne nabavke 15 solo autobusa na dizel gorivo.
  • Slusalac

    24.07.2011 09:00
    Dosta vise...
    ... sa prepucavanjima. Komentare ocigledno pisu Grasovci privrzeni bivsem direktoru Pejicu i oni koji podrzavaju "novog" direktora.
    Cinjenica je da se konacno pocelo sa obnovom voznog parka i to je dobro,a vi kao ne znate da se pred izbore otvaraju fabrike,nove deonice puta isl.pa tako i kupovina novih vozima u JGSP. Neka je i tako, bitno da se kupuju i da se sugradjani dostojanstveno prevoze.
    Daj Boze da najveci problem u JGSP-u bude izguzvana kosulja vozaca,a sve ostalo da bude kako valja,pa naci ce se dobronamerna snajka da je ispegla i problem ce biti resen.
    Jos nesto.Zamislite ako bi zaposleni u zdravstvu efektivno radili koliko radi jedan vozac u toku smene
    da li bi bile tolike guzve i dugi termini zakazivanja.Da se ne ljute zdravstveni radnici ali oni su mi prvi pali na pamet , inace je i u ostalim delatnostima isto,ili bar slicno ne radi se ni 50 % radnog vremena.Cast izuzetcima i zaposlenim kod privatnika.
  • carica

    24.07.2011 07:43
    G-dine GSP -(p)šrijatno iznenađen(i),
    da li stvarno veruješ da pre nisu mogli da kupe nove autobuse i da nisu imali dovoljno sredstava, nego sad za kratko vreme uspostavljanjem ovakvog načina rada, naplaćivanja karata i poštovanja ulaza na prednja vrata ...??? Mnogo si bre naivan ako si stvarno uveren u ovo što si napisao, sem ako nisi neko iz JGSP-a pošto se često mogu naći komentari koje i neko iznutra postavlja. Kakogod, novi Solaris autobusi su za svaku pohvalu i biće još lepše i prijatnije voziti se kada se ceo vozni park obnovi ili barem veći deo, jer smo mi to kao građani zaslužili, kad košta koliko da košta onda da cena i opravdava kvalitet! To za uniforme baš i nisam primetila, jedan je vozač imao užasno izgužvanu, kao žvakanu, košulju. Da li je bila nova ili ne, ne bih znala. JGSP- ima svoj lepo osmišljen sajt, ali u delu gde se opisuje PREVOZ PUTNIKA, namerno (?) je izostavljeno da li su putnici po osnovu kupljene karte i osigurani od mogućih povreda. A povreda iz dana u dan, sve više! Bitno da je napisano kako se propisuju kazne kada se neko zatekne u vozilu bez iste i koliko iznosi kazna i dr.
  • @baya

    24.07.2011 06:27
    E pa Bajo ako si putnik citavih 60 godina!!!??? onda znas da vozaci u NS prodaju karte isto toliko godina, ili ti pamcenje seze samo do 29.12.2010. Zaboavio si jos jogurt i to nikom drugom do Mikiju :))
  • @@@@@ za bayu od 21:07

    23.07.2011 21:07
    greška u koracima
    Baya od 01:36 ti poručuje da nije vozač (kako si izfantazirao), već putnik, s putničkim stažom od 60 godina u ovom gradu (i u čitavom čudu inostranstava) i penzijom kod (...oh, pardon, banke se ne smeju reklamirati). A ti si, naravno, neki ćata u GSP-u koji trči Vukašinoviću po burek i cigarete, intrigirajući udvoje na Pejića, a sutra ćeš... znaš već na koga.
  • @baya

    23.07.2011 19:07
    Ne plasi mecku resetom. Za tvoju platu bi radilo bar nekoliko desetina hiljada Novosadjana. Ne radilo, nego i mnogo bolje od vecine vas "BAJA". Zato operi kosulju, pre toga sebe i na posao, ceka te nocna za Lug.
  • bus

    23.07.2011 09:11
    Valjda znaju šta rade?
    Na stranu politika, pare, objektivnost...

    Kada subjektivno gledam ja sam za to da kada se već nabavljaju novi autobusi nabave oni koji neće zagađivati.

    Ne razumem se u tu tehniku ali kada neko pomene dizel ja se setim onih oblaka crnog dima. Valjda će ovi autobusi manje da purnjaju ako već nisu mogli da se nabave neki "zeleniji".
  • baya

    22.07.2011 23:36
    @gsp
    Ako ti nisi, ja sam i dalje besan zbog onoga zbog čega ti više nisi besan. Čak mi je bes i porastao. Naročito posle razgovora s jednim vozačom koji je na stajalištu prebrojavao gomilu para, rekavši mi da je on tog dana prodao 360 karata. Pa, pobogu, dišo Bogaraški, je li taj čovek tvoj ekonomsko-finansijski tehničar ili vozač koji treba da brine o mojoj sigurnosti a ne o mogućem manjku ubranih para? U kojoj to zemlji na svetu vozač mora svakih minut i po da proda po jednu kartu i da se kusura s putnicima, umesto da se usredsredi na svoju osnovnu obavezu, na bezbednu vožnju živih ljudi, žena i dece? Ne crtam đavola na zidu, ali tim podjarmljenim i poniženim ljudima je pun nos svega i nemojmo se iznenaditi ako jednog oblačnog jutra ne sednu za volane već se okupe pod tvojim prozorom ili pred Miletićem, umesto za volanima. Unapred sam na njihovoj strani! I svojoj! Nemoj mi reći da i vozač u Španiji ili u Švedskoj takođe prodaje karte. Da, ali on ih proda dnevno petnaestak komada kakvim turistima, a svi ostali putnici imaju sijaset raznih pokaznica, bockalica i slično. Šta je s našim bockalicama, tj. s automatima? Još se ne naziru ni kroz sedam ponjava. Plašiš se da ih uvedeš jer se bojiš da ćemo ti izmicati kontroli. Nećemo, ako smisliš civilizovanije forme prevoza, umesto ovih najprimitivnijih na kontinentu, i šire. Jesi li nas ikad dozvao da nas pitaš ''za zdravlje''? Nešto si, čini mi se, gadljiv na na tako nešto.
  • Vaskez NS

    22.07.2011 18:53
    @gsp
    I onda si se probudio, jel da ?
  • gsp

    22.07.2011 15:01
    šrijatno iznenađen
    Neki dan sam nešto razmišljao o našem GPS-u (sedeo u busu, bilo mi dosadno), i frapirao sam se. Pre dve godine, ili koliko već, uveli su obaveznu kupovinu karte i obavezni ulazak na prednja vrata, i naravno svi su bili besni zbog toga - ajd kupovina karte, ali obavezan ulazak na prednja, koja gnjavaža! Kad ono, posle nekoliko meseci: novi busevi, sređeni stari busevi, ubačene klime u gotovo sve modele, nove uniforme za vozače, normalniji kondukteri, redovniji polasci, više buseva na linijama, nova mesta za kupovinu karata, blagovremena obaveštenja o izmeni linija... Mislim da je ovo jedno od retkih preduzeća koje zna šta radi i zaista svoje finansije usmerava ka poboljšanju usluge, a ne u džepove upravnih odbora i "kojekakvih".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna